Η προφορική ιστορία στα μουσεία και στην εκπαίδευση
Ειρήνη Νάκου,
Louise Zarmati,
Makito Yurita,
Sonia Yaco,
Τέτη Χατζηνικολάου,
Γιάννης Στογιαννίδης,
Yonghee Suh,
Εσθήρ Σολομών,
Sam Smith,
Ρίκι Βαν Μπουσχότεν,
Κωνσταντίνος Μπέλσης,
Magdalena Mieri,
Amy Bartow Melia,
Αντώνης Λιάκος,
Dursun Dilek,
Gulcin Dilek,
Alan McCully,
Chris Edwards,
Arthur Chapman,
Ανδρομάχη Γκαζή,
Brandon Butler,
Μαρία Βλαχάκη,
Γρηγόρης Αμπατζόγλου
Ο συλλογικός αυτός τόμος προβάλλει σύγχρονες θεωρητικές και ερευνητικές τάσεις και προβληματισμούς, καθώς και πρακτικές εφαρμογές, που αφορούν την αξιοποίηση της προφορικής ιστορίας στα μουσεία και στην εκπαίδευση, τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς: Αυστραλία, Βόρεια Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ισραήλ, Τουρκία.Επίσης, αναδεικνύει ζητήματα που αφορούν τις δυνατότητες αλλά και τους περιορισμούς της χρήσης της προφορικής ιστορίας σε σχέση με τις ιστορικές, κοινωνικές, πολιτικές, επικοινωνιακές, εκπαιδευτικές και αναπαραστατικές διαστάσεις της, ώστε να προωθηθεί ο σχετικός διάλογος στον τόπο μας, καθώς και οι αντίστοιχες εφαρμογές, σε σχέση με την αντίστοιχη διεθνή συζήτηση.
μετάφραση: Ειρήνη νάκου, Ανδρομάχη Γκαζή
επιμέλεια: Ειρήνη Νάκου, Ανδρομάχη Γκαζή
έτος: 2015
ISBN: 978-960-589-008-7
σελίδες: 264
διαστάσεις: 24x17εκ.
τιμή: 16.00€